اجاره ون

ترانسفرفرودگاه امام و سفر بین شهری

1/5 - (2 امتیاز)
ترانسفرفرودگاه امام و سفر بین شهری

اجاره ون تویوتا هایس،رزرو تاکسی فرودگاه،ترانسفر فرودگاه امام

با سلام
اجاره ون تویوتا جهت تور دور ایران روزانه۳۰۰ هزار تومان،رزرو تاکسی،ترانسفر فرودگاه از جمله خدمات آنلاین Uber tehranکه بزرگترین و کاملترین مالک ناوگان v.i.p شامل سواری لاکچری  و رزرو ون تویوتا هایس ژاپنی لاکچری و مینی بوس توریستی  در تهران است که علاوه برانجام ترانسفرهای شهری و ترانسفرهای فرودگاه امام وترانسفر فرودگاه مهراباد  و رزرو ترانسفر ون تویوتا هایس و سواری و تاکسی  و سیروسفر و ترانسفر بین شهری اماده ارائه خدمت و رزرو تلفنی و اینترنتی ون تویوتا هایس و سواری لاکچری و مینی بوس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز به کلیه همشهریان و مسافرین محترم میباشد.
واین خدمت رسانی رابا بهترین برندهای سواری(تویوتا_مرسدس بنز_هیوندای)،ون(تویوتا هایس ژاپنی_ون ردیوس و…)مینی بوس و اتوبوس که با کمترین نرخ و بهترین کیفیت انجام میشود،با توجه به گستردگی و تنوع ناوگان توریستی اماده انجام کلیه مسافرتهای بین شهری و تورهای چندروزه ایرانگردی و در موارد خاص تورهای خارج از ایران می باشد.
که باتوجه به مسیر و تعداد روزهای سفر بامناسبترین نرخ ممکن و در اسرع وقت بهترین ماشین مورد نیاز شما را درسفربا توجه به دارا بودن ناوگان کامل ومتنوع و v.i.p از ماشینهای توریستی با کمترین قیمت ممکن ارائه میدهد که بابت ون تویوتا هایس و ون ردیوس ۱۰۰ هزار تومان و مینی بوس ۱۱۰ هزار تومان از هر نقطه تهران به فرودگاه امام می باشد ،و علاوه بر کیفیت ماشین مورد استفاده از همراهی راننده مجرب و گزینش شده در طول سفر لذت خواهید برد.
مناسبترین قیمتها باتوجه به نیاز شما و تعداد مسافران با بهترین کیفیت و بهترین برند خودرو قابل ارائه است.

جهت رزرو ون تویوتا هایس و رزرو ون ردیوس و رزرو مینی بوس توریستی ویا رزرو سواری و تاکسی جهت ترانسفر فرودگاه امام و ترانسفر فرودگاه مهراباد و سفرهای بین شهری و گشت داخل شهر تهران بویژه ارزانترین قیمت ون تویوتا هایس آماده ارائه خدمت می باشیم.

تلفن رزرو ۲۴ساعته
09122069527

خدمات 5ستارهuber tehran (از جمله دریافت خدمات در هر ساعت و در هر شرایط و بهره مندی از بهترین خودرو و راننده)گارانتی موجود بودن ون تویوتا هایس تا 2 ساعت قبل از پروازقابلیت رزواسیون اینترنتی ترانسفر فرودگاهی از طریق وب سایت رزرواسیون تلفنی ترانسفر فرودگاهی گارانتی موجود بودن تاکسی ویژه مسافران در هر زمان، ساعت و در تمامی 22 منطقه شهری تهران حمل بار و چمدان مسافر و هم چنین تخلیه و بارگیری چمدان مسافر و بروزترین مدل های ماشین های در اختیاراستفاده از سیستم کولر بدون دریافت هزینه اضافی استفاده از رهیاب در زمان حضور مسافر در خودرو برای بررسی میزان ترافیک مسیرها و انتخاب بهترین مسیر در راستای احترام به زمان مسافراستفاده از سیستم های اطلاع رسانی لحظه ای در جهت ارتقا سطح رضایت مندی مسافر از حداقل 15 دقیقه قبل از زمان مورد درخواست در محل مورد نظر خودرو حضور یافته و اماده سرویس دهی می باشد.

درباره اوبر:با افزایش محبوبیت شرکت‌هایی چون اوبر، بسیاری از شرکت‌های دیگر مدل کسب و کار آن را تکرار کرده و این روند به «اوبری سازی» مشهور شده‌است. در بسیاری جاها آنان مورد حملات شدید صنعت تاکسیرانی و سایر شرکتها و دیگر همکاران قرار گرفته‌اند که آنان را به عملیات تاکسیرانی غیرقانونی، پایین آوردن قیمت و خدمات ناایمن متهم می‌کنند.اوبر تهران ضمن رد ادعای پایین بود کیفیت به عمل کیفیت بالا خودروهای مورد استفاده به مشتریان عزیز ثابت می نمایید.

ترانسفر به فرودگاه امام خمینی  وفرودگاه مهراباد تهران

درباه موقعیت فرودگاه امام خمینی ۳۰ کیلومتری تهران واقع در حوزه فرمانداری شهرری میان اتوبان تهران به قم و اتوبان تهران به ساوه در یک سایت ۱۴ هزار هکتاری قرار گرفته‌است. این فرودگاه بعنوان جایگزین فرودگاه بین‌المللی مهر آباد طراحی گردید که اکنون در داخل بافت شهر تهران قرار گرفته‌است. فرودگاه بین المللی امام توسط شرکت فرودگاه‌های کشور اداره می‌شود.

ترانسفر فرودگاهی ارزان

ترانسفر فرودگاه امام

اجاره اتوبوس;

ترانسفرفرودگاه امام و سفر بین شهری
ترانسفرفرودگاه امام و سفر بین شهری

اجاره ون

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید